nuffnang

Friday, October 14, 2016

Rindu sesangatttttt....

Assalamulaikum w.b.t

Sangat, sangat, sangat lama..... berdebu/berhabuk/besawang dan sewaktu dengannya.....

Rindu dengan coretan rakan-rakan blogger yang sentiasa memberi inspirasi dan ketenangan kepada jiwa ini... Rindu pada coretan bersahaja Kak Aziela di blognya My Rainbow. Saya boleh duduk berjam2 depan PC membaca entry2 Kak Aziela... T.K kak sebab kadang2 entry akak selalu bg inspirasi dan kekuatan kpd saya menghadapi dugaan kehidupan. Akak seperti kakak yang tak pernah saya ada sentiasa penuh dgn nasihat dan pengalaman yang awsome... :-).  Nasihat dan pengalaman kehidupan akak kdg2 selalu kena dgn kehidupan saya dan sgt awsome... setiap kali otak saya gagal berfungsi dgn baik, saya baca entry2 akak bermacam idea giler akan TING!! pelik kan... sebab akak saya berjinak2 dgn blog...
Rindu jugak dgn semua blogger2 yg lain... :-(

huhuhuhu... nak taip entry ni pun makan masa 2 hari baru dapat nk hantar (belum hantar tp harap ... ape ape jer... apa yang dok melalut sgt nih yer... mungkin sbb kebingungan la nih... hmmm...hmmmm...

No comments :

Post a Comment