nuffnang

Tuesday, September 18, 2012

Pagi Selasa yang malas...

Assalamualaikum w.b.t

Memang malas sbb dah cuti tiga hari... semalam aku tak lena sebab risau pasal kerja... maklum la hari ni 1st day ganti tempat CC yang bercuti dan bersara...

Pagi-2 datang tgk Rawdah rajinyer dia buat kerja... blm pun jam 8 pg dia dah sibuk buat macam-2... segan tgk kerajinan dia... (mmg patut dia di sayangi semua org... bkn statement jeles o.k tp respect... cuma kdg-2 aku pun rimas gak tgk lelaki-2 miang kat ofis aku tu... terutama tut.. tut.. tp ada jgk yg baik mcm cik mail...)

Pagi td aku mula blk rutin yg lama aku tak buat sejak bln puasa... buat telur 1/2 masak n air nesscafe untuk my beloved hubby... sian dia b/fast sorang-2... aku tinggal nota kat almari solek harap dia baca...

Big Boss tak ada... kata 2nd boss dia pergi hospital ??? sakit ker? tunggu lah dia sampi nanti... Sue manja: sibuk dengan minit mesyuarat dia... dari minggu lepas tak abis-2 lagi... sian dia... Rawdah plak sibuk dengan fail-fail ISO dia... siap bawa balik fail kat rumah lagi... Hisyam ??? ermmm yang ni susah nak cakap sebab dia lagi pening kalau nak ikut kerja dia... sana-sini... kesian jugak tengok dia... nak salah siapa ??? kerja dalam polis ni tulah payahnyer... arahan tetap arahan... bak kata S.I Tatatertib tu... gajah sama gajah gaduh... pelanduk terpijak... jadi Hisyam adalah Pelanduk tu... sebenarnya ada sorang lagi member ofis ni... Ila... dia ni entah lah... byk tolong Rawdah la kerja dia...

lain hari, lain masa aku kenalkan ofismate aku ni yang ada macam-2 ragam dan macam-2 perangai... buat pagi ni setakat ni dulu lah... tengah pening nih... nak despatch semboyan tapi pegi pentadbiran sorang pun tak ada... pegi mana ??? misteri... wat ever... aku nak sambung kerja... S.I ada kat dalam bilik dia... kalau dia kuar nampak aku tgh wat benda nih abisss aku ...

Luv: Princess Diary

No comments :

Post a Comment