nuffnang

Sunday, April 28, 2013

Gemersik Kalbu : Drama vs Novel

Sekarang sibuk layan drama Gemersik Kalbu...










Ayat-ayat romantik Sufian dalam episod 10 hingga 12...

Raihana hati awak yang keras tu pasti akan terpaut dengan Gemersik Kalbu...

Ana, lain kali kurangkan manis dalam minuman tapi tambahkan manis dalam senyuman...

Takkanlah tak cam, wajah yang sentiasa terlukit dihati saya

Biasanya orang bagi bunga dia bagi 3 untuk I Love U, tapi saya bagi 5 sebab I Love Love Love U

I Love Love Love U, nampaknya tak cukup Love lah kena tambah Love lah...



Comel lah watak Sufian yg di bawak oleh Aqashah ni (bagi saya lah, org lain x tau la…) bg saya watak Sufian ni natural… tak Nampak lah keterlaluannya watak seorang lelaki kaya yang sempurna, sebab Sufian dalam Gemersik Kalbu adalah lelaki biasa yang lemah da nada kekurangan. Bagi saya watak yg Sufian dibawa dengan sempurna oleh Aqashah. Boleh dikatakan watak lelaki pujaan Malaya lah… huhuhu… sweet sgt… mimic muka di, senyum nakal dia menggambarkan perasaan atau emosi watak itu… kesian tengok muka Sufian ni... tapi cara dia cover line masa nak pikat Ana tu best sangat. Cara dia pikat Ana tu sweet sangat ala ala macho yang poyo... suka perasan bagus depan Ana... cara pikat yang sangat menyampah tapi sweet... hahaha... dia ni walau pun terang-2 kena reject dengan Raihana tapi dia masih lagi belum putus asa tetap makin kuat perasaan dia tanpa dendam... cuma teruk dia kenakan Ana masa kes tido dalam bilik tu sebab nak paksa Ana kawin dengannya...

Dan yang lagi poyo adalah masa dia bertemu dengan Arini Eva masa kat sesi bertemu peminat tu... kelakar lah... Hmm ni apa dalam drama kalau dalam Novel plak? Nanti bila saya free saya buat n3 novel dia plak... novel dia dah lama dah saya baca sebenarnya... kena review sikit sebab takut dah lupa... :-)

Lot of Love's

3 comments :

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. gemersik kalbu, novel buat sengih sorang2 masa dulu.hehe

    p/s: mai la singgah blog saya.

    ReplyDelete