nuffnang

Saturday, May 4, 2013

Perkahwinan : Sebelum dan selepas


Assalamualaikum w.b.t

Selamat pagi semua. kadang-2 best kalau kita kongsi macam-2 kat sini kan... semalam saya ada berbual kosong dengan seorang sahabat di ruangan facebook. Dan saya berminat nak kongsi kat blog ni pagi ni... iaitu tentang perkahwinan dan keluarga.

Ceritanya tentang kawan saya yang baru berkahwin ini, dia sekadar berkongsi rasa dengan kami yang dah kahwin lama sikit ni...:)

Kesimpulan dari perbualan tersebut saya rumus 2 perkara iaitu:-

1.  Keadaan sebelum berlaku perkahwinan (dari saat berkenalan hingga berlakunya proses pernikahan tersebut)

2.  Keadaan ketika perkahwinan berlangsung (iaitu dari saat sah nikahnya hingga ke akhirnya...)

Nota:- Saya akan menulis lagi di lain waktu jika berkempatan. Insyaallah.

~ xxx Me xxx ~

No comments :

Post a Comment